Regulamin domku
Magia Beskidów

Dom całoroczny „Magia Beskidów” w Pewli Wielkiej oczekuje na Państwa przybycie. Prosimy o zapoznanie się z postanowieniami poniższego regulaminu, aby Państwa pobyt spełnił oczekiwania i pozwolił na stworzenie najlepszych warunków do wypoczynku.

 


1. Wynajęcie całego domu obejmuje grupę maksymalnie 16 osób, łącznie z dziećmi. Wynajęcie jednej części domu obejmuje grupę maksymalnie 8 osób, łącznie z dziećmi.
2. Dom „Magia Beskidów” nie przyjmuje zwierząt.
3. Po dokonaniu ważnej rezerwacji uznaje się, że składający rezerwację zapoznał się z niniejszym regulaminem i zaakceptował wszystkie jego postanowienia, co oznacza zawarcie umowy najmu na pobyt w domu „Magia Beskidów”.
4. Niniejszy regulamin określa warunki, na których dokonuje się wynajmu domku. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. W momencie rezerwacji umowę wynajmu uważa się za zawartą.
6. Rezerwacji dokonujemy po wpłacie zadatku w wysokości 30 % od całej kwoty, na który czekamy 48h od dokonania wstępnej (telefonicznej bądź mailowej) rezerwacji. Zadatek zwracany jest w całości, w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji z winy obiektu. Zadatek przepada w całości, w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
7. Brak wpłaty zadatku w w/w terminie jest jednoznaczny z anulowaniem rezerwacji i pozbawia osobę dokonującą wstępnej rezerwacji jakichkolwiek roszczeń względem Wynajmującego.
8. Pozostałą część należności za zarezerwowany pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu. W przypadku płatności przelewem na konto bankowe pozostałej opłaty za pobyt należy dokonać na 3 dni przed przyjazdem. Domek udostępniany jest tylko po uiszczeniu całej opłaty za pobyt.
W dniu przyjazdu należy wpłacić kaucję na poczet zniszczeń lub uszkodzeń w wysokości 2 000 zł. Będzie to płatność gotówkowa. W przypadku braku wpłaty kaucji rezerwacja zostanie anulowana. Kaucja zostanie zwrócona gotówką, w dniu wyjazdu, po sprawdzeniu stanu obiektu. W razie wyrządzenia szkód przewyższających wartość złożonej kaucji, sprawca szkody (lub inna osoba ponosząca odpowiedzialność) zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy szkody.
9. W przypadku skrócenia pobytu przez Najemcę kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
10. Doba hotelowa zaczyna się o 15:00, a kończy o 10:00.
11. Podczas przekazania domku i zdania kluczy, obsługa przekazuje informację o wyposażeniu, oraz sprawdza stan techniczny pomieszczeń i wyposażenia.
12. W przypadku przekroczenia w domu deklarowanej liczby osób bez zgody właściciela, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej wpłaty.
13. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek sprzętu lub mienia Najemca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić obsługę lub zgłosić pod wskazany nr kontaktowy.
14. Szkody powstałe z winy Najemców – rozliczane są na bieżąco.
15. W wypadku wykorzystywania do spania dostawki (sofa rozkładana w sypialni) oraz wykorzystywania do spania rogówki w salonie, obligatoryjnie należy zakładać pod prześcieradła podkłady wodoodporne, które zostaną udostępnione na miejscu. W przypadku zalania bądź poplamienia ww. sofy lub rogówki, Najemca zostanie obciążony kosztami prania, które zostaną potrącone z wpłaconej kaucji.
16. Zabrania się palenia tytoniu i innych używek oraz świeczek w domku. Zakaz palenia obowiązuje także na tarasie.
17. Zabrania się smażenia ryb w domku.
18. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domu.
19. Zabrania się używania w domu jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem domu i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe (grzałki, grzejniki, palniki).
20. Zabrania się wnoszenia do domu łatwopalnych substancji i materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
21. W czasie pobytu w domu zabronione jest organizowanie głośnych imprez i libacji alkoholowych. W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący naruszy spokój i dobra sąsiadów, wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy wynajmu i nie jest zobowiązany do zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za niewykorzystany okres pobytu.
22. Przebywanie w domu i na terenie obiektu, osób w liczbie przewyższającej liczbę osób z rezerwacji jest zabronione. Pobyt dodatkowych osób na terenie obiektu jest możliwy wyłącznie za zgodą Wynajmującego oraz wiąże się z dodatkową opłatą, którą należy uiścić w dniu stwierdzenia przebywania dodatkowych osób na terenie obiektu.
Ośrodek nie odpowiada za uszkodzone i skradzione z terenu ośrodka mienie Najemców tj: parkujące samochody oraz pozostawione przedmioty wartościowe w domu.
24. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności, które mogą być spowodowane przez niezależnych dostawców mediów np. czasowym brakiem wody, prądu.
25. W domu obowiązuje zakaz chodzenia w butach na wysokim obcasie.
26. Poruszanie samochodem na obiekcie tylko po wyznaczonym utwardzonym pasie dojazdowym do parkingu. Obowiązuje zakaz wjeżdżania na trawnik, oraz na miejsca nieprzeznaczone do parkowania.
27. W trakcie burzy i opadów deszczu Najemca zobowiązany jest zamknąć okna, w szczególności okna dachowe.
28. W domku obowiązuje zakaz wrzucania do toalet: ręczników papierowych, nawilżanych chusteczek dla dzieci, pampersów, pieluch, chusteczek do higieny intymnej, części garderoby, środków higieny, materiałów opatrunkowych, gazet, niedopałków papierosów, tłuszczów i olejów. Działania takie mogą być przyczyną poważnej i kosztownej awarii, za którą zostanie obciążony Najemca.
29. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz rozkładania namiotów.
30. 31. Zastrzegamy sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom, których zachowanie jest niekulturalne, agresywne lub wzbudza niepokój innych Gości.
32. Osoby dorosłe, rodzice, opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci.
33. Z infrastruktury na terenie obiektu mogą korzystać tylko zameldowani w ośrodku goście.
34. Korzystanie z grilla i palenie ogniska możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu i wyłącznie przez osoby pełnoletnie. Zabrania się palenia grilla i ogniska na tarasie i w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych.
35. Najemca zobowiązany jest do pozostawienia porządku w domu, na tarasie i jego obejściu. W przypadku nie posprzątania zostanie pobrana kwota w wysokości 300 zł (z kaucji). Przez pozostawienie porządku Wynajmujący uznaje, opróżnienie grilla, nie pozostawianie jedzenia w lodówce, pustych słoików, śmieci w koszu i brudnych naczyń.
36. Na ternie obiektu obowiązuje cisza nocna w godz. od 23:00 – do 7:00. W przypadku jej nie przestrzegania obsługa obiektu ma prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia wynajętego obiektu bez zwrotu wniesionych opłat i kaucji za pobyt.
37. Na terenie obiektu – w miejscu do tego wyznaczonym przez Wynajmującego, znajdują się pojemniki na śmieci. Najemca obowiązany jest do segregowania i samodzielnego odniesienia śmieci do wyznaczonego miejsca.
38. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających pobyt Najemców w zarezerwowanym terminie z powodu siły wyższej (powódź, pożar, klęski żywiołowe i inne) Wynajmujący zwróci Najemcy jedynie wpłacone tytułem rezerwacji kwoty.

Korzystanie z sauny i jacuzzi:


I Zasady korzystania z sauny
1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie poniższe punkty regulaminu.
2. Pracownicy i właściciele obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu.
3. Korzystanie z sauny dozwolone jest jedynie dla osób powyżej 18 roku życia.
4. Zabrania się spożywania alkoholu podczas korzystania z sauny.
5. Wchodząc do sauny korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia nie stoi na przeszkodzie do korzystania z tej formy rekreacji. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie właściciele obiektu Magia Beskidów nie ponoszą odpowiedzialności.
6. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby w dobrym stanie zdrowia, bez przeciwwskazań lekarskich. Osoby cierpiące z powodu chorób przewlekłych powinny, przed pierwszym seansem, zasięgnąć opinii lekarza, gdyż niektóre choroby mogą być przeciwwskazaniem do korzystania z sauny.
7. Nie wolno stosować żadnych własnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji podczas seansu w saunie. Pod żadnym pozorem nie wolno kłaść żadnych przedmiotów w pobliżu pieca ani na nim, gdyż grozi to pożarem.
8. Nie wolno dotykać elementów instalacji doprowadzającej ciepło, ponieważ grozi to uszkodzeniem ciała lub oparzeniem.
9. Przed przystąpieniem do seansu w saunie należy umyć całe ciało pod prysznicem.
10. W saunach należy siadać na ręczniku. Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna część ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
11. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
12. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
13. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić pomieszczenie.
14. Na terenie sauny zabrania się:
- wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu,
- wykonywania zabiegów kosmetycznych,
- wnoszenia naczyń, jedzenia napojów i wszelkich przedmiotów obcych,
- wnoszenia napojów alkoholowych
- palenia tytoniu,
- niszczenia i uszkadzania wyposażenia
15. Po skończonym seansie należy pozostawić porządek dla następnych korzystających – zabrać zużyte ręczniki, zamknąć drzwi od sauny i budynku.

II Zasady korzystania z jacuzzi
1. Przed wejściem do jacuzzi należy zapoznać się z regulaminem. Korzystanie z jacuzzi jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie poniższe punkty regulaminu.
2. Właściciele i obsługa obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu.
3. Korzystanie z jacuzzi dozwolone jest jedynie dla osób powyżej 18 roku życia. Dzieci mogą przebywać w jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich odpowiedzialność.
4. Zabrania się spożywania alkoholu podczas korzystania z jacuzzi.
5. Z jacuzzi korzystać mogą wyłącznie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań. Wchodząc do jacuzzi korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia nie stoi na przeszkodzie do korzystania z tej formy rekreacji. Za skutki zdrowotne przebywania w jacuzzi właściciele i obsługa obiektu Magia Beskidów nie ponoszą odpowiedzialności.
6. Przed przystąpieniem do kąpieli w jacuzzi należy umyć całe ciało pod prysznicem.
7. Zabrania się:
- korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
- korzystać z jacuzzi w więcej niż 6 osób,
- wnoszenia do jacuzzi jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.
8. Wejście/wyjście do jacuzzi odbywa się tylko w oznaczonym miejscu (schody) z zachowaniem szczególnej ostrożności.
9. W jacuzzi może przebywać jednocześnie nie więcej niż 6 osób.
10. Zabrania się dotykania szafki elektrycznej i zaworów hydraulicznych.
11. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić jacuzzi.

UWAGA: JEŻELI ZAMAWIAJĄCY NIE ZGŁOSI SIĘ W UMÓWIONYM DNIU I NIE UREGULUJE NALEŻNOŚCI DO GODZINY 18.00, REZERWACJĘ UZNAJE SIĘ ZA NIEWAŻNĄ, CHYBA ŻE UZYSKA TAKĄ ZGODĘ OD WŁAŚCICIELA.
MAGIABESKIDÓW